کاکتوس من

ام اس کامتوس یه وبلاگ خیلی خوب و قشنگه که ادمینش قصد داره مطالب جدید و قشنگ رو برای شما عزیزان آماده کنه . حتما به وبلاگ ما سر بزنید

طبقه بندی موضوعی

راهنمای قطعی انتخاب نام دامنه: Top 10 نکات

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۰۴ ق.ظ

انتخاب نام دامنه شما می تواند یکی از سخت ترین تصمیماتی باشد که شما در سفر بازاریابی دیجیتال خود انجام می دهید. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا شما باید آن را درست کنید. نه تنها نام وب سایت شماست بلکه هویت وب سایت شماست. این باید ماهیت کسب و کار شما را جذب کند و در ذهن مخاطبان خود قرار گیرد.

بازار دامنه بسیار رقابتی است و با بیش از 330 میلیون نام دامنه در حال حاضر وجود دارد، ممکن است دشوار پیدا کردن یک مورد مناسب برای شما باشد. این فقط چند کاراکتر نیست که افراد آن را در نوار آدرس خود قرار می دهند، این نام تجاری شما، اولین تصور شما، نام افرادی است که محصولات و خدمات شما را با آن مرتبط می کنند و اگر اشتباه می کنید، غرق خواهید شد و نه شنا.


اول از همه، برای هر یک از افراد جدید دیجیتال که "نام دامنه چیست؟" نام دامنه مهمترین قسمت URL است، نام خاصی که یک وبسایت را شناسایی می کند. همچنین معمولا به عنوان نام میزبان شناخته می شود، بخش منحصر به فرد URL است که تغییر نمی کند. این «www.» را رد می کند این زیر دامنه است، لطفا نام دامنه را با "www" درون آنها خریداری نکنید یا URL های شما ممکن است به عنوان "http (بازدید کنندگان): //www.wwwexample.com" خوانده شوند و هیچ کس نمی خواهد مطالب تکراری را بخواند.

در زیر ده راهنمایی است که به شما در مورد آنچه که باید انجام دهید - و مهمتر از آنچه که انجام نمی دهید - هنگام انتخاب نام دامنه خود.


نکته اول - اطمینان حاصل کنید که نام دامنه قابل استفاده است

داشتن یک نام دامنه که قابل لغو است ضروری است. این به این معنی است که وقتی کاربران نام دامنه خود را ببینند یا شنوایی کنند، می توانند به آسانی آن را با نام تجاری مرتبط سازند. این نه تنها از منظر تجاری مهم است، بلکه یک دیدگاه روانشناختی نیز دارد. به عنوان انسان، ما در تمام روز، هر روز برندهای تجاری می شویم. به این نکته که هنگامی که شما آمازون یا اپل را به گوگل جستجو می کنید، به جای یک جنگل زیبای باران و یک شرکت تکنولوژیک از طریق میوه ها به سایت بزرگ تجارت الکترونیکی پیوند می دهید. ما واژه ها را با مارک ها به جای معنی واقعی کلمه خود مرتبط می کنیم.


شما باید سعی در جلوگیری از شرایط عمومی در نام دامنه خود داشته باشید و چیزی منحصر به فرد را هدف قرار دهید. با این حال، شما مجبور نیستید به عنوان نمونه ای از آمازون و اپل به عنوان شدید باشید و نامی داشته باشید که واقعا با آنچه کسب و کار شما در آن نیست، مرتبط نیست. آنچه که این نام دامنه واقعا خوب است، جلوگیری از شرایط عمومی است. آنها می توانند به طور قابل توجهی کمتر به یاد ماندنی باشند، اگر آنها AmazonShop یا AppleTechnology بودند - آنها به یاد ماندنی هستند زیرا آنها منحصر به فرد و منحصر به فرد هستند.


جهان توسط مارک ها اداره می شود، بنابراین اگر شما نمی توانید آنها را ضرب و شتم، پیوستن به آنها!


نکته دوم - هدف منطقه خود را (برای کسب و کارهای محلی)

اگر نام تجاری شما محلی است و شما در حال برنامه ریزی برای گسترش کسب و کار خود نیستید، روشن کردن این در نام دامنه شما می تواند مزایای واقعی داشته باشد. در مورد انجمن، کاربران بلافاصله متوجه خواهند شد که در آن شما انجام می دهید.

با این حال، می تواند برخی از مزایای SEO واقعی نیز داشته باشد، به ویژه هنگامی که کاربران کلمات کلیدی مرتبط با مکان را تایپ می کنند. به عنوان مثال، 'hairdressers cambridge' 800 جستجو در ماه می شود. به عنوان یک کسب و کار آرایشگری اگر شما در Cambridge نام خود را در نام دامنه خود قرار می دهید، وب سایت شما دارای امتیاز بسیار بیشتری برای رتبه بندی این شرایط جستجو است.


اگر کاربر می تواند ببیند که برند شما محلی برای جستجوی شما است، CTR شما بالاتر از رقبای احتمالی است که این هدف را هدف قرار نمی دهند. با این حال، از آنجا که گوگل 2012 به روز رسانی EMD (دامنه دقیق مسابقه) که هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی در دامنه خود را، لزوما رتبه بندی برای کلمه کلیدی نیست. این بستگی به کیفیت سایت دارد، اما اگر سایت شما از لحاظ فنی صحیح باشد، داشتن کلیدواژه موقعیت مکانی در دامنه شما قطعا می تواند به SEO شما کمک کند.

حتما فکر کنید که بلند مدت. اگر انتظار داشته باشید که نام تجاری شما بیشتر از منطقه محلی شما گسترش یابد، آن را در نام دامنه خود قرار ندهید. این مسئله فقط سبب ایجاد مشکلات می شود، زیرا کاربران گیج خواهند شد زیرا احتمالا فرض می کنند که کسب و کار شما فقط در آن مکان عمل می کند. در حقیقت، داشتن این موقعیت در نام دامنه شما ممکن است دلیل آن را گسترش دهد، بنابراین هنگام انتخاب یک نام دامنه از این موضوع آگاه باشید.


اگر قصد دارید بین المللی بروید، باید پیچیدگی های جستجوگر بین المللی را در نظر بگیرید!


نکته سه - از یک پسوند نام دامنه مناسب استفاده کنید

پسوند نام دامنه یک پسوند نام دامنه خود است. هر یک URL در اینترنت حاوی یکی است. محبوب ترین دامنه سطح بالا (دامنه سطح بالا) شما دیده شده است '.com'. تقریبا 39٪ از تمام دامنه ها در اینترنت از '.com' استفاده می کنند. بر اساس این stat '.com' فرمت توصیه شده برای رفتن است، زیرا کاربران بیشتر با آن آشنا هستند و برای آنها به یاد می آورند. این نیز با ترافیک مستقیم کمک خواهد کرد. در حقیقت، برخی از شرکت ها از این پس حتی پسوند را به علامت های تجاری خود مانند "confused.com" و "sportsdirect.com" تعریف می کنند.


اگر نام دامنه دلخواه شما قبلا با '.com' گرفته شده است، بیش از حد فشار نیاورید. جایگزین وجود دارد که هنوز می تواند موفقیت باشد. من پیشنهاد می کنم برای '.net' بروید چون این نیز یکی از فرمت های معمول است. مکان شما می تواند مهم باشد، اگرچه من این را پیشنهاد می کنم فقط اگر شما در کشور مورد نظر عمل می کنید. استفاده از ccTLD (دامنه سطح بالا کشور کد) می تواند شگفت انگیز باشد. به عنوان مثال، اگر شما در انگلستان فروخته اید، می توانید با اطمینان ".co.uk" را انتخاب کنید، اما اگر پیش بینی کنید بین وبسایت خود بروید، ".com" بدون تردید امن ترین شرط شماست.


بیش از 1500 پسوند TLD خارج وجود دارد. این ممکن است به نظر جذاب باشد، اما بسیاری از این موارد بی اهمیت هستند و به هیچ وجه به وب سایت شما کمک نمی کنند. بعضی مثالها:


.عزیزم

.لول

.آنلاین

.امن است

.بین المللی

لطفا اگر نام دامنه دلخواه شما را نمی توان با ".com"، ".net" یا یک افزونه مخصوص کشور در دسترس نباشد، سعی نکنید خریداری کنید که چیزی شبیه به موارد فوق است. کاربران فقط آنها را با هرزنامه و وب سایت های غیر حرفه ای مرتبط می کنند. در اینجا اطلاعات بیشتر در مورد پسوند نام دامنه خطرناک است. بسیاری از مردم در این TLD های جدید پرش می زنند - در اینجا برخی از جدیدترین آن ها وجود دارد.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی