تعرفه رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه میشود؟
امروزه تبلیغات در اینترنت یکی از مهترین نوع تبلیغات در جهان به شمار می رود و داشتن یک وب سایت به یک امر بدیهی تبدیل شده است. کسب و کارها با انتشار رپوتاژ آگهی در وب سایت های پر بازدید و محبوب می خواهند برای ساعاتی کسب و کار خود را تبلیغ کنند تا بتوانند کاربران جدیدی را به وب سایت خود دعوت نمایند و همچنین قدرت لینک و دامنه وب سایت خود را افزایش دهند؛ چرا که هر بک لینک و رپورتاژ آگهی به منزله یک رای اعتماد است که می توانید از دیگر وب سایت ها دریافت کنید. پیشنهاد می کنیم در صورتی که متخصص سئو هستید فرآیند درج رپورتاژ آگهی را خودتان به عهده بگیرید. در غیر این صورت فرایند انجام و انتشار رپورتاژ آگهی را به تیم های تخصصی این حوزه واگذار کنید. اما تعرفه رپورتاژ آگهی به چه عواملی بستگی دارد؟
محبوبیت وب سایت و آمار ترافیک روزانه
معمولا وب سایت هایی که کاربران زیادی دارند به دلیل محبوبیت، برند بودن و آمار ترافیک بالای روزانه، تعرفه رپورتاژ آگهی بیشتری نسبت به دیگر وب سایت ها خواهند داشت. یکی از دلایل اصلی این وب سایت ها در خصوص قیمت بالای درج رپورتاژ آگهی، تعامل بالای مخاطبان با وب سایت شان است. در صورتی که یک رپورتاژ آگهی را در این وب سایت ها منتشر کنید هم کاربران زیادی محتوای شما را می خوانند و هم احتمال بازخورد مخاطبان در بخش نظرات بیشتر می شود. با این کار آگاه سازی برای برندینگ را به راحتی انجام داده اید و با مخاطبان زیادی هم به واسطه انتشار رپورتاژ آگهی تعامل داشته اید. در وب سایت های پر بازدید معمولا قیمت رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی و دیگر تبلیغات بالاتر است. برای مشاهده تعرفه رپورتاژ آگهی اینجا کلیک کنید.
اهمیت اعتبار دامنه وب سایت لینک دهنده در قیمت رپورتاژ آگهی
اعتبار دامنه یکی از دلایل اصلی و مهم در تعیین تعرفه رپورتاژ آگهی است. وب سایت ها با توجه به امتیاز اعتبار دامنه که عددی مابین 0 تا 100 است؛ تعرفه خاصی را برای وب سایت خود تعیین می کنند. انتخاب وب سایت هایی با اعتبار دامنه بالا به حدی مهم است که وب سایت ماز که یکی از تخصصی ترین وب سایت های آموزش سئو در جهان است از آن به عنوان یکی از دلایلی اصلی افزایش اعتبار و ارزش دامنه یاد می کند. برای اینکه بدانید اعتبار دامنه یا Domain Authority وب سایت ها چقدر است، می توانید از toolbar وب سایت ماز استفاده کنید. رپورتاژ آگهی تان را حتما در وب سایت هایی منتشر کنید که اعتبار دامنه بالاتری دارند.
تاثیر امتیاز اسپم اسکور در قیمت رپورتاژ آگهی
اگر کالا و یا خدمات ما توسط آدم هایی که وجهه خوبی ندارند تبلیغ شود، ممکن است اثر معکوسی در فرایند تاثیرگذاری جهت فروش کالا و خدمات کسب و کارمان داشته باشد. اسپم اسکور امتیازی است که هم وب سایت خودتان و هم وب سایت هایی که می خواهید با انتشار رپورتاژ آگهی در آن اعتبار و ارزش دامنه تان را بالا ببرید، باید در آن رتبه کمتری داشته باشید! میزان امتیاز اسپم اسکور هر وب سایت با toolbar وب سایت ماز قابل مشاهده است. پیشنهاد می کنیم حتما قبل از انتشار هر گونه رپورتاژ آگهی در وب سایت ها از امتیاز اسپم اسکور آن ها آگاهی داشته باشید. تعرفه درج رپورتاژآگهی در وبسایتی که امتیاز اعتبار دامنه بالا و امتیاز اسپم اسکور پایینی داشته باشد، رقم بالاتری خواهد بود. چرا که اینگونه وب سایت ها همانند یک لیدر تاثیر گذار در ستاد انتخاباتی شما هستند و شما می توانید به واسطه وجود این لیدرها، رای های زیادی را از آن خود کنید.
منبع
- ۹۹/۰۷/۱۴