استراتژی SEO برند شما برای جستجوی صوتی آماده است؟
روزهایی هستند که صفحات اصلی شما مهمترین صفحه وب شما هستند. صفحات فرود این گوشته را با تبدیل شدن به یک سلاح فزاینده مهم در زرادخانه بازاریابی خود گرفته اند، 48 درصد از بازاریابان قبلا صفحه های فرود را برای کمپین های خود پذیرفته اند. صفحه اصلی شما یک صفحه تعمیم یافته است که پیام مارک را تحویل می دهد نه اینکه در واقع رانندگی را تبدیل کند - این هدف هدف شما در اطراف سایت است و شما را به یک مقصد مجزا هدایت نمی کند. با استفاده از طراحی متمرکز تبدیل، اطمینان حاصل خواهد کرد که صفحات شما برای رسیدن به اهداف بهینه شده اند.
آنچه در این پست یاد خواهید گرفت:
صفحات اصلی چه هستند؟
چگونه برای کمک به طراحی از تحقیق استفاده می کنید؟
نکاتی برای طراحی صفحه فرود شما.
چگونه شما را در مورد تست انجام دهید؟
شما همچنین می توانید برای مثال دو نمونه از نمونه های بزرگ را پیدا کنید تا ببینید چگونه صفحه اصلی شما ممکن است به عنوان بهینه سازی شده باشد.
صفحات فرود
یک صفحه اصلی یک صفحه هدفمند است که در وب سایت شما با حسن نیت هدفمند قرار دارد.
این هدف دو برابر است. اولا این صفحات فروش یا سرویس در سایت شما را جابجا می کند. اگر شما از طریق آگهی رانندگی ترافیکی را به این صفحه می دهید، از این صفحه استفاده می کنید تا به مصرف کننده اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول / سرویس بدهید، به آنها بگویید که چه چیزی باید بدانند تا "قرارداد را مهر و موم کنند". دومین هدف بالقوه یک صفحه فرود برای جمع آوری داده های سرب بر روی یک مشتری احتمالی است. ایجاد یک پایگاه داده از کاربران، بالقوه بالقوه خود را افزایش می دهد و به شما اجازه می دهد تا به افراد صحیح به بازار ادامه دهید، به طور موثر به بهبود در تبدیل بیشتر در زنجیره کمک کند.
صفحات فرود هستند کمپین رانده شده و به عنوان "سالن ورود" برای تبلیغات شما خدمت می کنند. شما باید اهداف تبدیل خود را در نظر بگیرید - فروش، هدایت، ضبط داده یا ثبت نام؟
به عنوان مثال، رانندگی را بیاموزیم. اگر شما یک محصول را تبلیغ می کنید و در یک مجله / آنلاین تبلیغ می کنید تا به ترافیک مستقیم بر روی صفحه خرید در حال حاضر بپردازید، این به نظر می رسد که یک راه بسیار سرد برای برقراری ارتباط است. این همانند هدف شما این است که پول کسی را بپردازید و این همیشه یک نگاه عالی نیست. برای فروش کم ارزش این ممکن است کامل باشد، اما هنگامی که شما درخواست برخی از سرمایه گذاری از مشتری، شما واقعا باید سعی کنید آنها را بیش از حد کمی بیشتر. یک صفحه فرود فقط این کار را انجام می دهد. این به مشتریان منبع اطلاعاتی دست نخورده داده می شود و هدف خاصی برای تبدیل دارد.
صفحات فرود نیز اغلب تحت قرارداد مشابه با بقیه سایت قرار نمی گیرند، به شما اجازه می دهد کمی بیشتر تجربی با طراحی. این به شما اجازه می دهد تا بیشتر به نوع خاص کمپین اختصاص داشته باشید و بازاریابی خود را به یک مخاطب مشخص هدایت کنید. نام تجاری شما ممکن است مخاطبان بسیار وسیع تر از تبلیغات داشته باشد و انعطاف پذیری صفحات فرود به شما اجازه می دهد که این را منعکس کنید.
تحقیقات خود را انجام دهید
در حال حاضر ما ثابت کرده ایم که چگونه صفحه های مهم صفحه اصلی شما برای کسب و کار شما هستند، زمان لازم است تا مطمئن شوید که بیشترین استفاده را از این صفحات می کنید. مهم این است که شما تحقیق خود را انجام دهید و شماری از سوالاتی را که برای موفقیت تضمین می کنید باید پاسخ دهید.
مخاطبان هدف شما چیست؟
شما باید بدانید چه کسی هدف قرار می دهد تا اطمینان حاصل کنید که بازاریابی پیام درست را انجام می دهد. تبلیغات به افرادی که اشتباه می کنند احتمال افزایش نرخ تبدیل را کاهش می دهد. شما باید با افرادی که قبلا علاقه مند به آنچه که شما پیشنهاد می دهید، تعامل داشته باشید.
در نظر بگیرید شخصی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید. به این ترتیب شما قادر به تشخیص و تجسم خواسته ها و ناسازگاری های خود هستید - پاسخ به سؤال های مربوط به آنها، جایی که آنها کار می کنند و نحوه ارتباط آنها با شما و بازار شما.
سفر کاربر چطور است؟
شما همچنین باید قادر به درک کامل سفر کاربر هستید. چگونه مشتریان به صفحه شما دسترسی پیدا می کنند؟ آیا آن را از تبلیغات آنلاین، رسانه های اجتماعی، ویدیو، گوگل خواهد بود؟ قطعه ای از دست رفته پازل چه چیزی باعث شبیه سازی شما می شود و آیا صفحه فرود آن مناسب است یا نیاز به نمایش کل تصویر دارد؟ بگو، به عنوان مثال، صفحه فرود همچنان به یک داستان که در یک آگهی آغاز شده است. اگر کسی در صفحه از Google میماند، فقط بخشی از تصویر را مشاهده می کنند، که به نرخ تبدیل شما آسیب می رساند.
هیچ سفر ایجاب می کند، بنابراین بهتر است تضمین شود که تمام پایگاه ها پوشش داده می شوند. از خود بپرسید: آیا می خواهید مشتری خود را از صفحه فرود خود دریافت کنید؟ آیا آن مطابقت با آنچه شما ارائه می دهید؟
شما همچنین باید مزایای محصول و یا خدمات خود را به تکه های اندازه نهایت که به راحتی برای مشتری قابل هضم است را از بین ببرید.
رقبای شما کیست؟
هنگامی که شما تحقیق خود را انجام می دهید، مهم است که در رقابت خود ثبت نام کنید. دریافت درک از آنچه رقبای خود را در تلاش برای دستیابی و اینکه آیا از اهداف خود متفاوت است. خودتان را در موقعیت مصرف قرار دهید و آنچه را که در صفحات وب خود ارائه می دهید، ببینید. شما می توانید از این تجربه بسیار خوب و بد بدست آورید. این در مورد یادگیری درس ها و فرصت های چشم گیری برای چیزهایی است که می توانید بهتر انجام دهید.
تن صدای شما چیست؟
شما باید تصمیم بگیرید که صدای صدای مورد نظرتان را به مخاطبان مورد نظرتان بفرستد. شما می خواهید یک پیام واضح ایجاد کنید و آن را به طریقی که موثر باشد تحویل دهید. به دقت بررسی کنید که کدام رویکرد برای رسیدن به هدف نهایی مناسب است. آیا پیام شما باید کلینیکی باشد و از حقایق کوتاه کوتاه برای رسیدن به نقطه به نقطه استفاده کند؟ یا شما در پیام خود احساس عاطفی می کنید، با استفاده از زبان برای تحریک احساس بیش از حقایق سخت سرد؟
- ۹۷/۰۱/۱۳