کاکتوس من

ام اس کامتوس یه وبلاگ خیلی خوب و قشنگه که ادمینش قصد داره مطالب جدید و قشنگ رو برای شما عزیزان آماده کنه . حتما به وبلاگ ما سر بزنید

طبقه بندی موضوعی

چرا تحقیقات بازار دیجیتال اهمیت دارد

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۰۹ ق.ظ

چرا باید هر کمپین با تحقیقات بازار دیجیتال آغاز کنم؟


دانستن اینکه مارک شما (و چه کسی باید باشد) صحبت کردن با اینترنت است


در کجا در اینترنت صحبت می کنید، زمانی که همه افراد کانال خود را دارند؟

گروه ها و زیرگروه های افراد آنلاین در حال کار کردن در مناطق خود از اینترنت هستند تا به راحتی در جوامع و ایجاد جوامع ایجاد شوند. تحقیقات بازار دیجیتال راه شما برای دسترسی به این گروه ها است، درون خود پشیمان شده و می گوید: "چه خبر است؟" فقط در لحن صحیح صدا، مخاطبان خاص خود را تکرار می کند. این یک ابزار مهم در زرادخانه بازاریابی شماست، زیرا این مبنای تعامل شما با یک مصرف کننده متصل به طور مداوم در حال حرکت است. با کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان دیجیتال خود، می توانید یاد بگیرید که چگونه به آنها در خدمت بهتر باشید. دریافت پیام خود را از طریق راه درست اولین گام در جذب مشتریان وفادار است که قدردانی و تمایل به آنچه شما ارائه می دهند.


چگونه می توانید گروهی از افراد آنلاین را بدست آورید؟


ساده. رسانه های اجتماعی خب، در واقع خیلی ساده نیست، آیا؟ با استفاده از سیستم عامل های جدید، بدون اشاره به گروه ها و کاربران، ظهور رسانه های روزمره اجتماعی مشغول به کار بزرگ و بزرگتر برای مقابله با کسب و کار است. با این حال، این جانور دیجیتال یک طرف بالایی وجود دارد، مشتریان آینده شما وجود دارد. همانطور که اگر میلیونها جمعیت را جمع کردید و به یک میکروفون فریاد زدید، رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند ارزش ها، پیام، ماموریت و خدمات شرکت خود را گسترش دهید. با این حال، فریاد و فریاد آنلاین کار انجام نمی شود. شما باید مطمئن شوید که نه تنها آنچه شما می گویید و نیز این که شما آن را می گوئید بلکه چه کسی هستید.

این جایی است که تحقیقات بازار دیجیتال به بازی می انجامد. پیدا کردن کاربران آنلاین مناسب برای هدف و چگونگی صحبت با آنها کلید حل این غول دیجیتال است.


در اینجا برخی از چیزهایی که من به عنوان یک محقق بازار دیجیتال نگاه می کنم:


1. چه صدایی بلندتر است؟


من یک فرد، وبلاگ یا رقیب هستم، می خواهم شناسایی کنم که چه کسی بزرگترین صدای این بازار را دارد. من به آنچه که این حساب میگویم توجه میکنم. این به من نشان می دهد که افرادی که دنبالش می گردند و به آنها گوش می دهند و به من می گویند که چه چیزی دوست دارند شنیدن.


2. پلت فرم اجتماعی مورد نظر چیست؟


به طور معمول، هر گروه در تمامی سیستم عامل های اجتماعی به طور آنلاین صحبت می کند، اما پیدا کردن زمینه اصلی ارتباط آنها برای تحقیقات بازار سودمند است. افراد به روش های مختلف در سیستم عامل های مختلف ارتباط برقرار می کنند، مثلا Instagram بر روی تصاویر متمرکز شده و توییتر متن کوتاه است، دانستن این موضوع به شما در مورد گروه بیشتر می گوید و اینکه چگونه آنها خود را بیان می کنند.


3. تازه واردان چه کسانی هستند؟


عالی است که ببینید که جانبازان در یک گروه هستند اما برای جلوگیری از منحنی مهمترین چیزی که باید توجه کنید این است که چه کسی جدید است. دیدن افرادی که در گروه جدید هستند و پیدا کردن آنچه که آنها را به ارمغان آورد، به شما می گوید که کاربران جدید چه می خواهند و امیدوارند در یک گروه پیدا شوند. دانستن اهداف آنها به شما کمک می کند تا یک طاقچه برای خودتان بسازید تا به نیازهای خود برسید.


این ها چیزهای کلیدی کلیدی است که من سعی می کنم در چشم انداز دیجیتال در هنگام تحقیق در یک بازار جدید تحقیق کنم.

با این حال، تنها به دست آوردن دید گسترده ای به شما نمی دهد همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد بازار است. به زودی در مورد کاربران خاص و به شدت به دنبال فعالیت خود کمک خواهد کرد که شما در کفش خود را، به طوری که صحبت می کنند. ببینید چه کسی شخص خاصی را دنبال می کند، چقدر آنها پست می کنند، چه پست هایی دارند که دوست دارند و چه تعداد کانال آنها با آنها به طور مرتب ارتباط برقرار می کنند، به شما کمک می کند به طور کلی احساسات خود را نسبت به هنجارهای این گروه افزایش دهید.


تحقیقات بازار دیجیتال به شما امکان می دهد که یک ناظر باشید، جمع آوری اطلاعاتی که به شما در توانایی شما در رسیدن به یک گروه جدید کمک می کند یا بهتر از نیازهای مشتریان فعلی خود برآورده می شود. داده های جمع آوری شده تنها ارزشمند است اگر از آن استفاده کنید تا در بازار هدف خود ایستادگی کنید. برای انجام این کار، نیاز به پیدا کردن نیازهای مشتریان، مشاهده آنچه را که آنها به خوبی پاسخ می دهند و چیزهایی را که از دست می دهند و یا شروع به حرکت می کنند را مشاهده کنید. هنگامی که این موارد را شناسایی کرده اید، می توانید آنها را درون خود بیابید و بر آنچه که برند یا شرکت شما متفاوت است، بازتاب می گیرید، چگونه می توانید با مصرف کنندگان به نحوی که واقعی و روشن است صحبت کنید. استراتژی برای ایجاد محتوای کیفی، چیزی است که به شما در هر بازاری که در آن هستید، درخشید.


شناخت یک جامعه دیجیتال، شناختن یک فرهنگ جدید است. فقط به این دلیل که آن را آنلاین وجود دارد، آن را نمی کند کمتر قابل توجه است. این افراد تعاملات واقعی با یکدیگر و بدون توجه به گروه دارند، آنها دارای منافع و نیازهای مشترک هستند که می توانند برآورده شوند. این ترفند کشف کردن چگونگی کمک به برآورده ساختن نیازهای شما و رشد نام تجاری شما برای اعتماد، قابل درک بودن و نوآورانه است.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی