چگونه به پیروزی در نتیجه تک خروجی
وحی که گوگل یک نتیجه واحد را برای بسیاری از پاسخهای جستجو "مستقیم" جستجو می کند بدون شک در میان اقتصاد دیجیتال امروز صبح ایجاد می شود.
در حال حرکت به حذف همه پاسخ خود را به سوالات مانند "زمان در ..." و "جستجو [style] [sum] چیست؟ بسیاری از کسب و کار که جستجو ارگانیک به عنوان یک کانال کلیدی را ممکن است به نگرانی - اما ما باید شگفت زده شدم
برای سال های بسیاری غول جستجو یک عکس از آینده اش را نقاشی کرده است؛ جاه طلبی برای ساختن یک کامپیوتر "Star Trek" که "دقیقا همان چیزی را که می خواهید بلافاصله به شما می دهد".
این رویای مهندس سابق مهندسی گوگیت آمیتی سینگال بود و در چند پست و ویدیو وبلاگ او بحث کرد که چگونه چنین رایانه بلافاصله می تواند جواب درست و دقیق را در nanoseconds - در طول عمر خود بشنود.
او ممکن است دیگر در گوگل نباشد، اما این رویای بسیار نزدیک به واقعیت است و تست این هفته به سادگی مرحله بعدی در تکامل موتور جستجو است که یک وسیله نقلیه اطلاعات غالبا با صدا فعال است.
چرا صدای شما ممکن است بپرسید؟
طرفداران Star Trek بسیار آگاه هستند که رابط کاربری آن «رایانه» صدای عمل شده است و آینده گوگل در حال ساخت آن است.
به همین دلیل، طی هشت ماه گذشته، ما استراتژی صدا را به عنوان "باید" برای برنامه های بازاریابی هلندی تحویل می دهیم و اخبار امروز باعث می شود که این امر حتی بیشتر به عنوان سریع تر به سمت آن بازی تسریع شود.
و در حال تبدیل شدن به یک پاسخ پیشگیرانه، ما از گفتگو خشم و ترس به یکی از اقدامات و جاه طلبی در مرحله بعدی این تکامل پیروی می کنیم.
من در این هفته درباره این موضوع صحبت کردم و توضیح دادم که ضروری است که ما در برنامه های کلی ما باید از جمله صدا صحبت کنیم چون محاسبات به توانایی اجرای برنامه های صوتی مکالمه بستگی دارد.
کارشناسان پیش بینی می کنند که محاسبات قدرت را برای حرکت به سوی استانداردهای موس مغز (که در سال 2010 به دست می آید) تا سال 2020 به مغز انسان برساند و با آن دست اندرکاران صوتی مانند الکسا، صفحه اصلی و سیری را قادر می سازند که به طور طبیعی صحبت کنند.
و از کجا دانش خود را بازیابی می کنند؟ پاسخ ساده است - موتورهای جستجو، و برای آنها کار خوب انجام می دهند بدین معنی است که "دانستن" که پاسخ درست است فورا.
"SERPs" صدا تنها یک نتیجه دارد ...
به همین دلیل پاسخ جعبه و قطعه های ویژه متولد شد، برای آماده شدن برای این آینده و شروع به ساخت یک پایگاه داده از بهترین پاسخ است که پس از آن می تواند مورد آزمایش قرار گیرد و تغییر داده شده برای به دست آوردن اطلاعات تجربه کاربر و تصمیم گیری که واقعا بهترین است.
به همین دلیل است که این تغییرات را در این قطعه برجسته مشاهده می کنیم!
البته هر حرکتی به سوی SERP یک نتیجه برای Google قایقرانی ساده نیست. تنظیم کننده های مسابقه باید چیزی در مورد چنین تغییراتی بگویند و این احتمال وجود دارد که این جستوجو در تمام جستجوها بسیار باریک باشد اما شانس بسیار واقعی این است که بسیاری از پرس و جوهای اطلاعاتی بتوانند آزمایش شوند.
پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ اخیرا ارائه استراتژی صدای ما برجسته می شود که در آن شما باید تمرکز تلاش، اما به طور خلاصه، این باید در سه زمینه کلیدی:
ایجاد محتوا برای ادعای جعبه پاسخ
بهبود دیدگاه های محلی SEO
ایجاد برنامه های کاربردی برای اساتید کلیدی صدا
در پایین ما پیوندهایی را به منابع تازه ترین در استراتژی صدا و پاسخ جعبه و مشاوره تاکتیکی توسط تیم خودمان به اشتراک می گذاریم ...
- ۹۷/۰۱/۱۳